ackadacka

Mongo-combo och jättefylla!

Publicerad 2008-03-23 14:38:01 i Allmänt

Jaha! Förlust igår. FAN också!!!! Tur att man kan kolla på F1 och Fussboll nu istället. VA ute och söp igår. Va inte riktigt meningen att det skulle bli så hårt. Tror att vi va hemma rettså tidigt, fulla som alikor. HE HE!! Vi börjad vår kväll på BABAR, skrev på fejsbook att jag skulle dit och det dök upp lite folk man kände. ÄLSKA FEJJAN! Drog till Diaman och svepte billiga bärs, drog sen till VALAND av någon konstig anledning. Fan va Kebaber det va där. Träffade butikschefen från ON/OFF (som limmade lite på mig på jobbet). FAN, stog och pratade med han hur länge som helst. ÅHHHHH!!!! Ja, ja, what eva!!! Eddie va så himla full (jag ska inte säga nåt). HAn somnade på golvet i badrummet (som är typ 3 kvadrat), det va så jävla roligt.  Han bara låg där i endast kallingar och söv. HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Vaknade imorse, spydde som en gris. Fan, jag spyr aldrig på bakfyllan. Börjar väl bli gammal eller nåt. Öppnade kylen, där låg två kebabtallrikar med ris och EXTRA beanäs sås. Smarrigt, om man skulle kunna äta. Det låg även bestick i (metall), kom på att jag snodde dom igår. Vakten såg det!!! Men jag sa bara brossan, jag känner ju dig. Piece of cake! Tog en bull hem. Vet inte vem som betalade. varken jag eller eddie kommer ihåg. Kanske betalade i natura eller nåt. Har lite ont idag*skämt*!=P
Åkte till MILK&EGG och käkade frulle. FAN va gott det är. Pannkakor med choklad sirap (snarare chokladsirap med pannkakor=P), bagel, kaffe och flingor (såna där runda saker i olika färger). MUMS MUMS!!  Gött att man har en kebab i kylen också, men lär väl inte kunna äta förän kl 10 ikväll.

MIA -Tack för att du raggade upp mig igår, slapp nog en jävla massa jobbiga killar tack vare dig.

GÖTT att Reikkonen (vet ej hur det stavas) vann igår.

Nä dags att söva lite mellanmål!!

Kommentarer

Postat av: Kakan

Publicerad 2008-03-27 10:44:39

O var e dina inlägg?
Tycker om att gå in o kolla här ju...=)
Jag håller ju oxå på m blogg nu ju...
puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela