ackadacka

Jävla tattare!

Publicerad 2008-03-04 21:32:02 i Allmänt

Vad fan gör dom här? Jävla tattare som går runt och säljer rosor mitt i vintern. Allvarligt talat. Det är typ det enda man får göra på dagarna på jobbet. Slänga ut tattare som säljer rorsor. Hade jag suttit och käkat och det hade kommit fram en tatatre med en ros hade jag fan tappat aptiten. Tacka vet jag om det hade vart bunny girls, det hade avrt nåt.=) Va uppe hos min elaka hälft Axel idag på K55, vi satt i matsalen i ca 4 min. Han fick slänga ut 3 stycken. HALLÅ!! Kan man inte bara skicka hem dom eller skicka ut dom i skogen?

Kom på en sak som min pappa gjorde för nåt år sen när han va och handlade på ICA MAXI i Varberg. Skrattar redan. Detta är såååå roligt.
Pappa och syrran skulle som sagt handla, dom går mot affären och där sitter det en tiggare med händerna kuperade, han gungar lite fram och tillbaka med sina glansiga ögon. Pappa går fram och lägger värsta snorloskan i hans händer. Hahahahahahahahahahahahahahaha! hur kul är inte det? Och sen går han in i affären och handlar. Min syrra som inte har alla hästar hemma skrattar så hon kyver sig. ASG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela