ackadacka

HV fick pisk! Mohahahah!

Publicerad 2008-03-01 18:56:52 i Allmänt

Fan va gött!! Bättre än sex är det.
Tack frölunda för att ni vann. Ni har gjort hela min kväll och dagen imorgon. Stör mig på en sak när jag är på hockey. Och det är bortalagens ramsor, allvarlligt kom på något nytt. Vi har hört alla "alla heter glenn i gbg", "alla luktar fisk i gbg" osv. Jag förstår att ni tror på detta men sanning är den att det är era farsor som heter Glenn och det är era morsor som luktar fisk. Så lätt va det. Förstår att det är jobbigt att höra sanningen, men nån gång måste det hända och ni ska tacka mig för att jag är så pass ärlig och vågar berätta det för er. Kom på något bättre!

Nä nu ska jag dricka bäss och fira segern.

Heja frölunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela