ackadacka

Roskilde here i come!

Publicerad 2008-06-27 22:20:23 i Allmänt

Jaha då håller man på att packa inför 8 dagars festival. Blir ju en del kläder. Plus att jag alltid vill ha med mig extra. Så en väska och en bag blir det. Ska ägna hela kvällen åt at bränna musik och trycka t-shirts. Wiiie!
Sitter och förbereder min kropp inför 8 dagars alkohol och makrill. Hahaha. Äter halvfrusen fiskgratäng och dricker öl. Är så jävla trött. Vart totalt överkörad på jobbet och jag va tvungen att gå till doctorn och tejpa ihop mitt finger. Blödde som fan idag. ORKA! Doctorn trodde inte sina öron när jag sa att jag skulle till roskilde. "lycka till med fingret sa han" haha!
Lite update bilder:

1. Mina as coola ananas glasögon. =P
2. Dagens fsg. Hög sales som fan!'
3. Min packning
4. Middag 22.00 är alltid lika gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela