ackadacka

Park Lane 05.00! Puh!

Publicerad 2008-06-01 12:01:11 i Allmänt

Jaha då va man ute igår ändå. Diamond dogs-park lane-dancing dingo-park lane!
Va väldigt nära på att dra hem vid 1 bläcket. men icke. Träffade min vapendragare Axel. Trevligt va det. Satt å tjöta med han i några timmar. Sen kom ludde och armin. Älskar vakterna på dancing dingo. Så snälla och goa gubbar. Ett plus är att man ALLTID kommer in. Plus att ögarne (skit trevlig) står och vänder plattor. AS NICE!
Träffade min gamla favvo vakt PÄR (vaktchef på jamessons och diamond) igår också. Har inte sett han på typ ett halvår. Han är typ 30+ och frågade om jag skull med hem. Nope! En annan gång baby! hahaha! Stackarn! Stövla in på parkan 03.00 helt själv. Alla andra drog. Well well, tänkte att jag får väl ragga upp några nya vänner. Men det behövdes inte. Träffade alla gamla goa rävar där inne. malin hade ett skit hett ragg. (synd att du inte åkte med han hem, han va såå het) Jag och Hanna stog på dansgolvet och rockade. Nabbe och Fidde blev as packade och drog. Jag raggade på en partille johnny. *AS GARV* Va bara tvungen. Stackarn, han såg ut som sju svåra år. (elelr typ 20 svåra år) Det va höjdpunkten på¨kvällen. Tror killar all varligt att man ska med dom hem bara för att man dansat lite på krogen, ingen hälsning ingenting. Puckon!
När vi gick ut från Parkan så va det bara solglasögon som gällde. Helt sjukt soligt ute. klockan va ju bara 04,45. Jag älskar det. man blir så glad, det sissta man vill är ju att åka hem.
Gick till MCD och käkade. Älskar MCD så mycket när jag har druckit. Big mac junior och snack wrap. Mums mums. Telefonen har ringt heeela morgonen. Hallå det är söndag! man brukar sova då. Ska till stranden snart. Fan vad jag hatar det. Visa upp sin kropp inför andra. Blääää! Ska spotta på alla smala bimbos på stranden. BTW brände mig som fan igår. Ser ut som en kokt kräfta. Ska akta mig för solen idag och smörja in mig fett mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela