ackadacka

ORKA!

Publicerad 2008-06-17 21:38:46 i Allmänt

Fick ett medelande igår på facebok: Min bil är nog lite för liten för att åka 5 ner till roskilde i. OK!!! Säg som det är istället. Jävla mutha uckars. Well well. Allt har fixat sig nu. Blir 5 pers ner i en bil. Åker ca 15.00 på lördag för att ställa oss i kö i 12 timmar. NICE!! Ska bli så jävla roligt. Är så nära nu. Kommer bli årtiondets camp. Så den 25:e blir det storshopping. WIIEE! Idag har inte hänt mycket. Jobbat som vanligt. Drack bärs med sofie igår. Det va trevligt. Träffas ju inte så ofta längre. Blir ju så. En av mina kära vänner skall snart ha barn. Den 2:e Juli ska hon ha. Hoppas det blir en sommar tjej. Jag har bestämt mig för att jag ska försöka blogga varannan dag på roskilde. Beror på väder, vind och fylla.
Här är lite bilder från förra året:


1. roskilde campingen från ovan
2. sjöb vid service centret
3. jag och mina bejbs. hoppas Darrel kommer i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela