ackadacka

MF LEDIG! WIIIIE!

Publicerad 2008-06-04 10:30:52 i Allmänt

Fan va gött att nästan få sova ut idag. Fick en sjukanmälan via sms 00.05 inatt. Dumma jävel. Vem fan stör sin chef mitt i natten? Hmmm.. sparken kommer han nog att få. IDIOT! Well well. Har upptäckt världens roligaste funktion. Man kan smsa frågor till 1118 100. As kul. Typ vilka frukost flingor som är bäst att göra byxor av och sånt. Hur kul som helst. Och man får skit roliga svar. Ska syllesätta mig med det heeela dagen.=)
Förutom att smsa roliga frågor till 118 100 så skall jag käka glass med loke och lina. Och nu håller jag på att tvätta i calle carlssons tvättstuga. Nice som fan.
Imorgon blir det också att tvätta. Så trå¨kigt. I eddies tvättstuga är det kö i en vecka framöver. helt galet. Hur fan har folk tid att tvätta på dagarna. Jobba? Jävla pansionärer=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela