ackadacka

JAG ÄR EN DÅLIG MÄNNISKA(med glas i foten)=)

Publicerad 2008-06-08 15:02:18 i Allmänt

Jaha då blev det utgång igår iallafall. Jannika skrev på facebook och som den svaga människan jag är drog jag in till stan. Började ju självklart helgen på DD. Satt där och drack en massa öl. Sen drog vi till NIVÅ. Av alla ställen. Har inte vart där på hundra år. (club soultrain Våren 2007 typ) Nice som fan va det. Dom har ju byggt om och så. Älskar deras terass. Värsta utomlandskänslan. Efter mycket tjat så fick jag med dom andra därifrån. (skulle jobba och klockan va 3) På vägen ut märker jag att det sitter glas under foten. Detta händer ju hela tiden och jag försöker skrapa av det mot trappsteget. Det funka inte. Fortsatte nerför trappan. Och märker att det är blött i foten. Japp, glas i foten. Mmmmm.. skönt. Tur att Ludde hjälpte mig att skälja av blodet, då ingen annan trodde på mig. AS!
Well well, förhoppningsvis så är glset borta. Det märker jag. Orkar inte få infektion eller blodförgiftning nu. Ska ju ha semester snart. Hmmm.. hoppas det ordnar sig.
Idag blir det att hänga med min lillasyster (stackarn). Bio och lite fönstershopping och glass. En perfekt söndag.

Tänkte slänga in ett Jenna citat. Men det kommer imorgon. Älskar henne=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela