ackadacka

Du vuxna människa! (efter 6 mån)

Publicerad 2008-06-07 20:27:16 i Allmänt

Min kära lillasyster ringde mig idag. Alltid lika intressant att prat med henn och lyssna på vad hon har gjort. Förutom dom dagarna hon ringer 40 ggr. Orka!=)
Snackade även med min far idag, tog han bara 6 månader. Konverstationen löd följande (pratade med in syrra innan):

Jag: Hej
Pappa: Hej, det va längesen du hör ju aldrig av dig.
J: Ähhh.. nä inte du heller.
P: Vad gör du? Hur är det? Jag mår bra, jag har en ny tjej. Hon kommer från Brasilien, hon vill ha barn och  vi skyddar oss inte.
J: Ok, jag mår bra. Ni måste ju skydda er.
P: Mmm.. orka skaffa ett till barn. Kom hit och grilla någon dag?
J: Mmmm.. jag får se om jag hinner.
P: Linda vill prata med dig igen. Älskar dig. Puss
J: Mmm.. samma


Givande samtal efter 6 månader. Eller hur? Eller inte. Blir så irriterad och ledsen. Det är inte jag som skall ringa, det är ta mig fan han. Hela min kväll är paj nu. Tack "pappa". Hade tänkt att dra ut på stan med mina vänner. Men känner bara för att ligga hemma och läsa.
På tal om att läsa: Har köpt en grym bok.
"Att älska som en porrstjärna" Av: Jenna Jameson
Så himla bra bok. Står en del saker man kan ta lärdom av. hehehe! Tänker inte gå in på vad det lan vara, men ni kan ju gissa=). Som Dagt det blir jag och jenna framför någon dålig film på tv´n. Kan va skönt det med iblan.
Ska på bio med  in andra lillasyster som fick sitt hjärta krossat av en kille häromdagen. Hon skall även få en bag med mina gamla kläder, som av någon konstig anledning har krympt=/

Ha det fett! (blir nog att jag bloggar en gång till ikväll!

Kommentarer

Postat av: kakan

Publicerad 2008-06-07 21:18:26

hej vännen min!

Jag säger bara en sak...

våra pappor har nog delat på en hjärna...

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela