ackadacka

Ledig helg och allt!

Publicerad 2008-07-20 20:50:12 i Allmänt

Jaha, då är helgen snart slut. Sååå tråkigt. Jobba mån, tis, ons, lör och sön denna veckan. ORKA!! Svar till den anonyma kommentaren på förra inlägget: GÄRNA!! Hade vart skitkul att vara pirat. Säg bara tid och plats så sticker vi.
Det har vart en skitskön helg. Festat och umgåtts med mina kära vänner. Kan dock inte lägga upp några kort, då Jannika "råkade" ta med min kamera hem igår. Jävla Janne. Hade tänkt att ligga framför F1 och lägga upp kort och kommentera och tagga. Men icke.
Blev paff i torsdag (tror jkag det va, skit samma) när jag fick en vänner förfrågan på facebook. (känns som att man är vänner med alla man känner redan) Klickar på ikonen och vem är det? MONGOT!!!! AHHHHHH!! ORKA!!!
Har inte snackat med han på hur länge som helst. Han dycker alltid upp när man minst anar det. Funderar på att ta bort han, vågar inte riktigt. Är ju kul att spionera. det har blivit min nya hobby på facebook. Spana på gamla pök. Mohahahahaha! Ingen går säker. Storebror ser dig. Tro faktiskt att det är det som är meningen med facebook. Att spana på folk man inte vill sancka med IRL.

Nej nu är det dags att kolla på batman filmen. Kolla min sida på Facebook imorgon. Kommer upp kort då. (kanske i övermorgon, får se om jag orkar imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela