ackadacka

Happy Face!

Publicerad 2008-07-22 21:17:38 i Allmänt

Idag måste vara en av dom bättre dagarna på länge. Fick en mycket bra löneförhöjning igår. Wiiiee! Mer pengar till mig, ja tack! Försov mig idag. PINSAMT! Jag hatar när någon försover sig, och så gjorde jag det själv. Hmmm.. inte bra. Ledarens skugga, ska tänka på det nästa gång någon annan försover sig. Well Well.. skit i det!
Var och kollade på en jättefin lägenhet idag. Jag MÅSTE ha den. Trägolv, träväggar i köket, den har allt. Hoppas jag får den för 900,000:-. Hade vart sååå skönt att äntligen få ett eget hem. Har luffat runt i 2 år snart. Orkar inte mer. Åhhh vad jag vill ha lägenheten. Nä måste sluta bli så fäst. Va samma sak förra gången jag kollade på lägenhet. Får börja spränga folks bilar och sånt för att få den. Haha!
Och nu till det bästa av allt. Jag har en iPhone. WIIIEE!! Älskar den. Kan dock inte ringa med den föränn om en vecka. Måste avsluta mitt abbonemang och föra över numret först. Men det är sååå värt det. Den är så fin.=)=)=)=)=)
Btw min iTouch fungerar igen. Eddie ska låna den men funderar på att sälja den. Måste bara kolla upp av värdet är på den. Nä nu ska jag kolla på Gay på 5:an.

Ha re fett!

Kommentarer

Postat av: inthemake

Publicerad 2008-07-23 08:27:05

YAY till ny lägenhet, hoppas du får den...kram Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela