ackadacka

ahhhh.. orka!

Publicerad 2008-07-15 22:45:09 i Allmänt

Är inne på min tredje rökfria dag (fjärde imorgon). Klappar mig stolt på axeln. Va tvungen att belöna mig själv idag för mina framgångar. Sutade med att jag gick in på NK ichköpte en Ralp Lauren Piké. Perfekt att ha när svi ska segla i Grekland. Va och käkade lunch igår med mitt ex. (känns konstigt att säga ex när vi vart vänner så länge) Det va mycket trevligt. Snackade gamla minnen och en massa skit.
Har kommit fram till att jag måste fly landet. Va ledig idag och hade hur tråkigt som helst. Då är det fan något som är fel. Att vara ledig och ha tråkigt går inte riktigt ihop. Faaaan! Orka vara här! Funderar på om man skulle åka till Luxemburg tidigare än planerat. Jobbigt att min löne blir piss för att dom klantade sig på lönekontoret. Tack nu kommer jag verkligen inte ha råd med någonting. Måste här ifrån. *igen* Har vart hemma i 2 veckor och vill redan här ifrån. FUCK SVERIGE! Va finns det här? Dåligt väder, ingen lägenhet, piss jobb och tråkigt hela tiden. Well well, är väl bara inne i en svacka ( som alla säger) men den svackan har varat sen i FEB.
På Fredag blir det kolla på Rickard när han spelar på hendriksberg och på lördag blir det sprit fest hos Daniel  och Leila. Wiiie! Hoppas det blir lika kul som sisst. Massa kort skall tas.


FUCK IT! FUCK YOU!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-17 21:43:59

ska vi skaffa segelbåt och bli sjörövare?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela