ackadacka

Varför är dygnet bara 24 timmar?

Publicerad 2008-01-16 19:42:15 i Allmänt

Christian ringde idag och sa att han hade diskat och städat. WHAT!! Min första tanke va att han va sjuk eller nåt. Hehe! Kom hem och det va rent och fint. Så jävla nice. Tur att jag inte la hår i hans säng igår då. Han är fan bästa kombon i världen. Många kramar till dig.

Axel undrade om jag ville träna med han efter jobbet. HAHA! Gissa vad svaret blev? -NEJ, TACK! Aldrig att jag går in på ett gym och "deffar" efter en slitsam dag på jobbet. Stressar och svettas dagarna ut. Har tusen saker som skall vara klara innan söndag. (åker på kurs till hufvudstaden då) Jag önskar at dygnet va minst 4 timmar till så att man hade hunnit med saker och ting. Hinner fan ingenting på dom futtiga 24 timmarna som redan finns. Köpte en kalender till jobbet idag. Får fan inte plats med allt som skall göras varje dag. Så tyvärr Axel, jag får lägga träningen åt sidan lite. Tills allt har ordnat upp sig eller tills ngn bestämmer sig för att förlänga dygnet.=)

Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2008-01-17 14:26:22

Visste inte att du hade blogg. Har du blivit kändis eller natt? Fast du far ju sluta hitta pa massa lögner. Som om Christian kunde städa......

Tjipp och hej fran belgien. Hälsa den gamle mockasinen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela