ackadacka

Chokladboll eller Negerboll?

Publicerad 2008-01-06 23:08:15 i Allmänt

Ja det är den stora frågan, eller ska man kanske säga delicatoboll? Men om man gör egna bollar vad ska man säga då? Jag vette fan men jag kommer alltid säga Negerboll. Kalla mig rasist om du vill men jag tycker det låter bäst. Nu kanske ni undrar varför jag tog upp detta lilla I-lands problem.
Jo det är så att jag va på IKEA idag med min kära familj och jag köpte 6 negerbollar för 10:-. Hallå eller! Hur billigt är inte det? Om jag hade haft en frys så hade jag köpt MINST 8 lådor. (sanna du fattar, hehe) I love IKEA! Hade jag bott närmare så hade jag fan käkat där varje dag. 5 spänn för en korv, 25 spänn för pasta med någon tomatsås och kaffe+bulle typ 5 spänn. IKEA is the shit.
Är även förvånad över att jag inte brännde alla mina pengar på IKEA idag, handlade bara för ynka 177:-. Well well mer pengar att dricka bärs för. Moahaha!
Köpte tre jättesöta kaktusar på IKEA. Ska ta hand om dom så väl. ( vet hur det kommer bli. antingen kommer dom dö för att jag glömmer vattna eller så kommer någon förstöra dom när vi har fest)

Va hemma hos min kära mor-mor och åt middag idag. Värsta goda maten, lax och potatis. Hon är lätt en av dom bästa människorna på jorden. Den som gör henne illa kommer lätt att hamna i helvetet. Puss på dig kära mor-mor!

PS. Till er som har FEJSBOOK: det finns en grupp som heter: "Det heter faktiskt negerboll". Gå med!!!

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2008-01-06 23:10:41

MINST 8 lådor ja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela