ackadacka

Bättre sent än aldrig, Jobbet, trevlig helg, sjögurkan och Ipod Touch!

Publicerad 2008-01-03 00:07:00 i Allmänt

Ok! Nu undrar du säkert varför det va typ6-7 månader sen jag skrev. Svaret är enkelt: Jag har haft mycket att göra..HAHA!! Sant är det. Skit i det.
Kan meddela att jag är klar med mitt månadsarbete på jobbet. Känns så jävla gött. Samma jävla tråkiga, men nödvändiga saker skall göras om och om igen. Inventera, fakturera, löner, sammanställa kassarapporter, sammanställa rixen och posta allt till catta. Och man får alltid mail om saker man missat och glömt skicka in. Jag menar det är inte bara så att man skall maila allt, det skall faxas och postas. MECK!! Ja ja, nu är det äntligen klart. Och snart skall man göra allt igen. What ever!
Ska fika på MCD Stig Center imorgon kl 09.00- Hmmm.. lägga en fika så tidigt är illa. Men men, man måste ju! Sen skall jag ju utbilda min kära arbetsledare Sanna på stängning. Usch!! Kommer vara helt död.
På tal om annat:
Har haft en grymt rolig helg. Järnberg och hans polare va här uppe över nyår. Hade fet fest hemma i lördags. *stackars grannar* Dom sista partypolarna gick hemifrån 06.25. Har även en 5 min lång film på när jag dansar sjögurkan. Och till er som inte vet vad det är för dans skall vara glada att ni inte vet heller. Spec vara glada över att ni inte har sett mig dansa den 05.00 en söndag morgon. MIKA -I love you!!
Köpte en Ipod Touch förra veckan. OMG värsta grymma skiten. Är så stolt. Har med mig den överallt. Den förgyller min vardag. Ska försöka bli mer beroende av den än av cigg. Fett!!
Well well.. nu är klockan för mycket, dags att söva så man orkar med alla roliga människor som förgyller min vardag.

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2008-01-06 19:57:07

Daniel köpte också en Ipod Touch för ett tag sedan, och han nöjd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela