ackadacka

Analklåda!

Publicerad 2008-01-11 20:37:00 i Allmänt

Det går en reklam på tv om någon salva som hjälper mot hemorojder och analklåda osv. Och i reklamen så är det en kille som har en T-shirt som det står ANALKLÅDA på. MÅSTE ha en sån, fan va kul att glida runt i en sån. He he!! Om någon vet var man kan få tag på en sån t-shirt så hör av er.

Sen måste jag skänka några rader till min gode vän och broder JAKOB JERNBERG. Han ringde förut och va helt förtvivlad över att hans skidor som kostar fläsk, var slutsålda. Och han måste ha dom innan han åker till gränsen. (om typ 2 veckor) Stackarn! Lycka till broshi!
PS. Jag ska försöka komma upp till dig och hälsa på så vi kan svina lite. hehe

Bild1: Jernberg efter en dags tuff åkning i Valdisre 2007 Bild2: Madde, Jag, Sami och Jerberg på en nattklubb  i  Valdisere! Bild3: Jag och Jernberg med partyposen hemma hos mig!

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2008-01-15 16:04:52

Designa en själv då? Finns ju sidor där man kan köpa tröjor/t-shirts och beställa tryck eller text till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela