ackadacka

- Bakfylla, Frölunda-HV71, Pissiga vänner och pisseblöt tvätt. MAKE MY DAY!!

Publicerad 2008-01-06 01:49:00 i Allmänt

Vilken underbar dag det har varit. *NOT* Vaknade bakis som fan. (det är lite gött faktiskt) Hade en lyckad efterfest och jag däckade på golvet i vardagsrummet. Min snälla sambo och hans två fulla kompisar (dom cyklande bröderna) roade sig glatt med att måla snoppar och skriva saker i mitt ansikte med pennor. Tack så mycket för det!! Får faktiskt skylla mig själv att jag somnade, men ändå.


Va på hockey idag och såg Frölunda besegra HV71 med 3-2. Det va en knapp seger men dom vann i alla fall. Tycker fortfarande att #81 skall bänkas resten av säsongen. Killen kan ju för fan inte åka skidskor. Han dräler bara runt på isen och gör ingenting. Sätt han i Frölundas hockey skola så kanske han kan spela i ett juniorlag sen. *TÖNT*

Melin lyssna på det här: gå ner på 3 femmor, bänka Holmqvist och låt Ari stå i mål. Chansen att ta guld kommer öka.=)


Fick reda på att det hålls fest hemma hos en god vän till mig och att alla mina vänner är där. Och varför är inte jag där? -Inte en jävel har ringt. Tack för den. Vill hälsa mina "kära vänner" följande:

-Jag hoppas ölen som man har betalt kommer till stor användning och nytta. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll. Och än en gång TACK FÖR ATT MAN FICK KOMMA. Jävla idioter!

Ja just det what comes around, goes around. Glöm ALDRIG det.


Så nu när man ändå skulle vara hemma så tänkte jag att då kan det vara bra att tvätta sina kläder. Går ner till tvättstugan och tanten som har bokat ett 3 timmars pass är klar efter 1 maskin. SUPER!! Tänker dock inte på att klockan är 21.00. slänger glatt in min tvätt. Går upp till lägenheten och kollar en rulle. Går ner till tvättstugan och ska hämta tvätten. Upptäcker då att jag inte kan få upp luckan. What the fuck#1. Christan AKA scoutish fixar. Tack! Öppnar luckan och tar ut tvätten som är helt pisseblöt. Strömmen bryts 22.00. Ahhhh!!!! Det droppar från allt. What the fuck#2. får ta upp allt till badkaret och vrida ut allt med händerna. ORKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela