ackadacka

Jag är en hemlös tröstshoppare!

Publicerad 2008-02-28 18:20:08 i Allmänt

FY FAN VILKEN DAG!
Började morgonen (09.00) med att flytta ut allt ur min lägenhet. Kronofogden och ett gäng flyttgubbar var också närvarande. (flyttgubbarn var bra ögongodis) Blir så när man blir VRÄKT! Det va inte mitt fel men jag nämner inga namn och hyser inte agg mot någon. Shit happens! Måste tacka axel och johannes som offrade sig att hjälpa mig. Axel som skulle jobba började senare och johannes som har tenta imorgon (öron, hal, näsa tenta) ska ha en stro blöt puss var. Jag ska bjuda er på middag någon dag, jag lovar. Är så tacksam!
Tack eddie för att jag får slagga hos dig några dagar. det är guld värt. Fan, trodde aldrig att jag skulle bli hemlös, jag menar visst jag har bott i kollektiv, jag har bott svart och i 2:a hand. men trodde aldrig att det skulle bli så här illa. Får lite dåligt samvete för att jag inte berättade för mamma direkt. (igår kväll) Men jag ville inte oroa henne. Så jag beslöt mig för att berätta det idag. Det va jobbigt! Skit samma nu har ett ställa att sova på så länge.
Från det ena till det andra.
Jag åkte till stan efter min hemska morgon och tröstshoppade lite. Fick köpt ett par grymt feta Reebok 25th Freestyle Anniversary skor. SÅÅÅÅÅ himla snygga. Svarta med paljetter på. Bling bling! Är så himla nöjd. Och bättre blir det. Gick in på MISS RAGTIME och hittade en sjukt snygg ZIP-tröja med palmer, snäckor och båtar på á la 80 tal. Grymt Cool! Och som grädden på moset så hittade jag dom grymmaste pumpsen ever. Ett par grön-röd-gul-blåa pumps från BRUNO MAGLI (kostar väl ungefär 250 dollar). Ett flådigt Italienskt märke.
Mina nya skor och min nya fräcka tröja har fan gjort dagen.
Frölunda spelar idag, hoppas dom vinner. Orkar fan inte kolla matchen och dricka bärs, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela