ackadacka

What was what?

Publicerad 2008-12-15 19:28:54 i Allmänt

Idag har vart en go dag. Var inne på jobbet vid 8 tiden, efter lunch drog jag, johanna, challe och malin till AxFood och Cashen för att köpa mat, godis och lite småsaker till Julfrukosten som är på onsdag. Jag köpte även 2 Yankee Candle ljus och en spray man har till kläderna i garderoben. Till er som har missat Yankee Candle ljusen så rekomenderar jag dom starkt. Dom är dock lite dyra men dom luktar så himla gott. Mina favoriter är Clean cotton och Water garden. Clean cotton isovrummet och Water garden i badrummet. När vi får den nya lägenheten skall jag fylla alla rum med dessa ljus. Nu blir det att kolla på tv, läsa och sova. Illamåendet har äntligen försvunnit. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela