ackadacka

Partyhelgen är över!

Publicerad 2008-12-01 12:29:57 i Allmänt

Måndag! Vad ska man säga? Sov ca 3 timmar inatt. Gött! Igår var den omtalade Mc donalds festen. Årest medarbetare utsågs och alla söp som svin. Alltid lika kul att vara hyffsat nykter och se alla dyngraka människor. Jag tog det som sagt hyffsat lugnt, för att gå upp tidigt idag och månadsinventera. Var dock klar 08.00. Då gick jag hem. Jävligt gött. Slippa stå på restaurangen och harva halvbakis är skönt att slippa. Grattis SANNA som blev årets medarbetare på Postgatan 2008!
Jag kommer ihåg när jag blev det. (tror det var 3 årsen) Total lycka! Man blir så jävla glad.

I Lördags var jag och Gurra på Maddes mega partaj. Jättekul men hemgång tidigt. Det var kul att träffa alla goa brudar och alla snälla pöjkar. Blev lite full så det var lagom att kvista hem vid 12 tiden. Finns bilder på Facebook för er som bryr er.=)

Hitills idag har jag åstakommit en väldigt tillfredställande sak: nämligen att organisera mina låtar i iTunes. Det var på tiden om man säger så. Fast jag är inte klar på långa vägar. Tar ett tag att ändra 5000 låtar. Lite av ett evighetsprojekt. Kanske kan bli min nya hobby. Har ju funderat över något att göra. Detta kostar ju inga pengar heller. PERFEKT! Min nya hobby it is. Målet med dagen är att gå bort till ICA MAXI och handla middags mat. Just nu är jag sugen på allt. Sådär halvbakis hungrig. Har skaffat lite julmusik! Peter Jöback, Carola och Mariah Carey is the shit. Imorgon skall jag terra mina kära medarbetare hela dagen. Mohahahaha!! Nä dags att göra lite onytta typ pilla navel ludd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela