ackadacka

Oansvariga päron!

Publicerad 2008-12-13 08:33:39 i Allmänt

Som alla vet så jobbar jag ju på Mc Donalds. Jag äter på jobbet minst 2 ggr om dan. Inte speciellt bra men det är jävligt svårt att låta bli. Jag är väl inte guds smalaste barn men inte den fetaste heller.=)
Det värsta jag vet är när det kommer in föräldrar och beställer en mellan Pommes till sina små barn. Tycker det är orättvist mot barnen. Är man under 5 år så ska man inte bara äta en mellan pommes. Hur nyttigt är det? Fuck föräldrarna! Ge dom morötter eller va fan som helst. Mina ungar skalla aldrig få äta bara pommes. Detta är toppen av oansvar för sina barn, tycker jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela