ackadacka

Nyårsafton i all ära men...

Publicerad 2008-12-31 10:38:55 i Allmänt

Idag är det nyårsafton. Champagne måste köpas, klänning måste fixas, skor och väska som matchar kläningen osv. ORKA! Nyårsafton är trevligt men det finns gränser. För mig blir det middag hemma hos mamma. En klänning kanske det blir men inge avancerat. Skönt att vara ledig iallafall. Blir frulle och kanske en promenix. Skulle behöva åka in till san och köpa mig ett par nya jeans. Alla är trasiga. Men jag vill spara mina pengar till lägenheten. Ja just det, har glömt att skriva att lägenheten är våran och vi flyttar in den 1/2. Wiiiee! Ska skriva kontrakt nästa vecka. Sen ska det målas om, tapetseras och fixas. Roligt värre!

Nä dags att bädda och slänga  i sig frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela