ackadacka

När jag var 18 år...

Publicerad 2008-12-16 17:47:11 i Allmänt

Idag ska jag på 18 års tillställning då David fyller år. Det ska bli kul. Blir dock hemgång tidigt. Ska ju upp 05.15 imorgon bitti. Bläää! Jag kommer ihåg när jag och madde fyllde 18, vi fyller år på samma dag.=) Då hade vi tjejmiddag och sen gick vi till gamle port och blev tokfulla. Gamle port av alla ställen, hahaha! 5 årsen är det. Tiden går sjukt fort. Och inga problem hade man. Idag har jag vart på IKEA och köpt lite småsaker till hemmet. Ny toalettborste, vattenkanna, servetter, doftljus*ovanligt* och lite andra småsaker. Köpte även ett badskum med jordgubbsdoft så snart ska jag lägga mig i ett bad. Mmmm! Det va längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela