ackadacka

Jaha då var det klart!

Publicerad 2008-12-25 12:30:33 i Allmänt

Just nu ligger jag hemma i sängen och ahr det hur bra som hest. Jag älskar att ligga i sängen och chilla när jag är ledig. Jag kan ligga här  HELA dagen. Mättoch utvilad. Det har vart en bra jul med många skratt och massa god mat. Dagen innan julafton begav jag och gurra oss till mamma och lasse i Tosslanda. Där bjöds det på glögg och bordshockeyturnering. Mycket trevligt. Det blev en spännande final mellan mig och lasse. Och lasse vann. Nybörjartur kan man kalla det. Kvällen slutade med att jag och mamma satt i husbilen och drack rödtjut, lasse och gurra satt och kollade på tv. Efter 3 flaskor rödvin var det dags att sova. Jag och mamma blev lite salongsberusade. Hahaha! Kan erkänna att jag var lite bakis igår på julafton. =) Mega frulle fick vi hemma hos mamma. Gröt och skinka i mängder. Den satt bra efter natten i husbilen. Va typ 4 grader när vi sov. Och inte nog med det så DELADE jag och gurra täcke. Egon him self aka Gurra tog täcket för sig själv hela tiden. Blir jag sjuk nu så vet ni vems fel det är.
Självaste julafton firades hemma hos Gurras päron. Vi spelade rockband och kollade på en mycket intresant film från 50 talet. *NOT* Julbordet betsod av sill, sill och sill. Gurra hade tagit med sig från jobbet. Massa fina julklappar fick vi. Presentkortet på IKEA var mycket uppskattat. Tack Linda och Matthias. Jag fick ett jättefint halsband av Gurra också. Tack atck tack till alla för alla fina julklappar.Det var en lyckad kväll som avslutades med midnattsmässa i örgrytes nya kyrka.
Bilder från julafton:

Grymmaste julbordet.

Matthias och svärmor

Den fina granen!

Gurra, Linda och Matthias

Alex och Gurra på väg in i kyrkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela