ackadacka

Jag är den frusnaste människan!

Publicerad 2008-12-11 16:57:23 i Allmänt

Vajnade imorse av att jag var jätte kissnödig. Gick på toa. Käkade frulle. Gick på toa. Åkte till jobbet. Gick på toa. WHAT THE FUCK??? Fattar ingenting. Har vart kissnödig hela förmiddan. Det har släppt nu som tur är. Hoppas inte det är urinvägsinfektion. Jag håller alltid mig varm. Jag fryser nästan aldrig. Jag hatar att frysa. Gurra gick till jobbet imorse och skulle säga hej då till mig som låg och sov. Jag fick en smärre chock när han stack in sina iskalla händer under mitt varma täcke. TACK! Idag har jag jobbat. Känns lite roligare att jobba numera. Go stämning på jobbet är det. Inga sura miner någonstans. Ikväll blir det hockey hos Linda och Matthias. Frölunda - Timrå. Heja VF! Paj med vaniljsås blir det i sista perioden. Nu ska jag hem och äta ärtsoppa, det är ju faktiskt torsdag idag.

Tack å hej, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela