ackadacka

Förtsa gången på 6 år!

Publicerad 2008-12-30 13:09:21 i Allmänt

Idag har jag bara jobbat förmiddag. Hur skönt som helst. Först omskyltning och sen möte. Mötet var väl sådär. Imorgon är den nyårsafton, detta firas hemma hos mamma i Tosslanda. Jag ska vara ledig imorgon. Första gången på 6 år som jag är ledig en nyårsafton. Känns lite konstigt men jag år så värd det. Det blir trerätters och skumpa. Wiiiee! Var på bolaget nyss och inhandlade en skumpa för 350:-. Ska det va så ska det va. Hittade ett jättefint tårtfat (sånt i 3 våningar) till mamma. Hoppas hon blir glad. Jag önskar mig ett sådant i inflyttningspresent. Fast jag vill ha ett jelly bean fat. (se bild)

Har precis slägt i mig sushi och snart kommer madde. Blir kaffe och tjöt. Har fan inget att bjuda på. Kakor och bullar kan man inte ha på lager i detta hushållet. Det försvinner av någon konstig anledning. =) Har precis övertalat madde att åka till MAXI så att vi kan handla. Ska passa på att handla lite saker hem också. Typ cherry coke till gurra. Nu tutar madde utanför.

BTW: Frölunda spelar idag. Hoppas på vinst.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela