ackadacka

Jag dissar ALLAS "dagens outfit"!

Publicerad 2008-08-19 21:56:45 i Allmänt

Vad är dealen med att visa sin outfit of the day? Hahahaha! Patetiskt och töntigt!  Jag dissar det hårt! Kan ingen börja med dagens drink? uteställe? maträtt?.. ja what ever! Är ju ungefär lika intressant som mina dammråttor under sängen! Enda anledningen till att tjejer visar sina outfits är för att visa sina flådiga kläder och hur bra dom är på att härma patetiska kändisar från kändisvärlden. Jag kontrar:
Imorgon ska jag ha på mig mina dyra dyra jeans från seven, en ralph lauren piké, hunter stövlar, juicy underkläder, och burberry jacka! Slå det om ni kan loosers! Har du inga märkeskläder? -då är du inget! Ha!
För jag är SÅÅÅÅÅ speciell!
(jag hoppas ni förstår ironin i min kontring)



ciao

Kommentarer

Postat av: Mammsen

Publicerad 2008-08-20 08:18:18

Hahaha!!

Dagens "breakfast"

3 knäckesmörgåsar med porrig skinka!!



Slå det om ni kan,haha!!

Postat av: Matilda

Publicerad 2008-08-25 13:59:09

Jag förstår inte ironin? (Hoppas DU förstår min ironi..)

Nej, tråkigt skämt. Håller till viss del med. Har väll hänt att jag visat vad jag haft på mig någon utekväll men "Så här slö har jag varit idag.." - totaldiss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela