ackadacka

Gött att få fynda!

Publicerad 2008-08-19 19:30:19 i Allmänt

MIN lediga dag! Har vart skönt att få lite gjort idag även om jag var ledig hela dagen. Känns konstigt då jag brukar ligga i sängen HELA dagen och slappa i vanliga fall. Men icke idag. Skulle ju som sagt hjälpa Jasper att flytta. Så jag åkte in till stan lite tidigare för att testa en grymt snygg jacka jag såg på H&M igår. Den satt som ett smäck och jag köpte den. 398:- brände ju inte riktigt till i plånboken. Det är ju en höstjacka värd. Hade räknat med mycket mer. Så efter mitt första fynd hjälpte jag Jasper. Vi flyttade 4 bananlådor, 1 data, 1 verktygslåda och 1 kaktus. Inte jätte jobbigt. Var nära att typ döda Jasper när jag slängde in mig i en annan fil på vägen. Stackarn höll en stor kaktus i handen. Hahaha! Men det gick bra. När vi var klara så hade jag chans att ha bilen i 3 timmar till så jag drog runt till second hand affärer lite här och var och kikade men hittade inget. Sista stoppet blev Myrorna på järntorget. Hade 3 kr till patkering dvs 10 min på mig att fynda. Affären är ju gigantisk. Och jag går alltid igenom killavdelningen (där hittar man mest kläder).  Hittade en ljusblå skjorta på tjejavdelningenför 45:-. ÄLSKAR att hitta såna fynd. Hur mysig som helst. Skjortan kommer från ett danskt märke. Vet inte vad den kostar egentligen men betydligt mer än 45:-. Är sååå nöjd.
Träffade Gurra och åt lunch/middag med honom. Mycket trevligt. Han är en av dom trevligaste killarna jag har träffat. Sen bar det in till stan för lite kaffe. Denna veckan är lite hektisk.
Ons: Visning 17.00, Spelning på Kontiki 20.00,
Tors: Hockey i Borås 19.00
Fre: After work?
Lör: BBQ/kräftskiva i skändla
Sön: Frukost på Milk&Egg

Thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela