ackadacka

Fucking Freaky Fredag!

Publicerad 2008-08-15 20:15:59 i Allmänt

Jaha.. Fredag igen.. Dagen med stort F! Inte ledig denna helgen så idag blir det super duper lugnt. Sitter hemma med två flskor Rosé, själv. PERFEKT! Lira lite poker kanske man skall göra. Va etttag sen nu. har ju haft datan på jobbet hela veckan! Va ute och gikc i skogen precis. Sååå mysigt. Såg en död skata, kålltorps största myrstack (ska ta kort på den ngn dag) pch en massa sniglar. Hoppades att få se massa kantareller, men icke. Den gamla vanliga turen. Får steka mig lite champinjoner och låtsas..=)
Imorgon blir det fet jobb. Funderar på att gå ut imorgon även fast jag jobbar på Söndag. Vi får väl se. Alla är ute idag så dom kommer väl banga imorgon. (jävla gamlingar)
Har även kommit fram till att det finns en klädtjuv här hemma. Ett par skitsnygga leggings och en svart BH är helt borta. Är jätte bitter. (är en av anledningarna till att jag sitter hemma idag och inte är ute på stan) Jag hade på mig kläderna förra helgen, i lördags. Vette fan va dom har tagit vägen.
Well well, dom dyker väl upp någon dag om typ 2 år.
Här är två lägenheter som jag skall gå på visning på nästa vecka: (wiiie)
1. http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/238987
2. http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/242329
3. http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/242329

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-16 14:45:32

ta den första så blir vi typ grannar. Sällis in till stan är ju aldrig fel ju! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela