ackadacka

Detta är vad jag ÄGER:

Publicerad 2008-08-06 22:31:06 i Allmänt

Fick ett psykbryt idag ang min livs situation. Har fan ingenting någonstans.
Detta är vad jag har och lever med:
1. Alla mina underbara kläder
2. En limegrön kamera
3. Massa skor
4. En lap top
5. En iPhone

Vad jag behöver:
1. Ett större banklån
2. En lägenhet
3. Möbler
4. Ett pass
5. Någonstans att ha småsaker i
6. Någonstans att ställa mina fina muggar som jag fick av min farmor när jag fyllde 22.

Ge mig ett liv!!!

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2008-08-07 11:28:06

hörrudu..att min baby får ingen biljett hit, jag kommer inte få bo kvar i min lägenhet efter april nästa år och jag äger en hund och behöver en jävla massa saker. kom hit och drick öl med mig så kan vi disskutera våra meningslösa liv. pleeeeeeease

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-08-08 20:16:22

Glöm ej att du har ett köksbord,4 stolar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela