ackadacka

Ännu en dag och regnar gör det!

Publicerad 2008-08-26 13:20:45 i Allmänt

Jaha då har man "jobbat" idag igen! Sitter på mitt underbara kontor som jag har städat. Ska ha intro med 2 nya om en kvart. Alltid lika kul. Vet ju bara hur nervös jag var i början. 6 år sedan jag började på donken. Shit vad tiden går fort. Ska inte klaga då jag har jobbat upp mig som fan. Och grym är jag. Kom till jobbet igår, helt förstörd va jag. Öpnnade mailen och det bara trillade in tack mail om min prestation på jobbet. Hur kul som helst. Traskar in på jobbet och där sitter det ett  vykort från en tjej som slutat precis (charlotte i miss you). Så här stog det:
"TACK FÖR ALLT AC! DU ÄR GRYM! LYCKA TILL, VÄRLDENS BÄSTA CHEF".
Fan blev ju nästan tårögd.=) Det är det viktigaste som finns. Att mina kära skiftledare och medarbetar tycker om mig och fattar att jag gör så mycket som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela