ackadacka

ZIP-TRÖJOR 4 EVER! (kan inte bestämma mig)

Publicerad 2008-04-13 21:15:36 i Allmänt

Har jobbat heeeeela helgen. Det har varit förvånandsvärt kul. Hatar att jobba helger. jobbar hellre 12 timmars pass på vardagarna för att få va ledig på helgen. Well well, får skylle mig själv som vanligt. Jag har nog ta mej fan stått på golvet 8 timmar om dagen. PUH! Min kropp apllar inte det. *axel -jag tycker synd om dig* Men man somnar gott på kvällen iallafall.

Jag har 7 st ful/snygga zip-tröjor i in samling, ska köpa en rosa Gert Fylking ADIDAS tröja nästa vecka och skall beställa från nätet. Vilken skall jag välja?

image15image16
Den rosa är ju baar sååååå snygg! Måste ha den! 800:- är rettså mycket för en tröja. Jag ska sova på saken!

Ha det fett -Pungsvett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela