ackadacka

Sprutande blod och Julmust!

Publicerad 2008-04-18 21:15:27 i Allmänt

Denna veckan har varit väldigt händelserik. HaHa! Har ett fett blåmärke efter att jag råkat sticka mig på en ca 7 centieter sticka på jobbet. Vi har en pyrometer som man tar temratur på kött med på jobbet, och stickan som man tar temperatur med är som en tjock nål. Och den fick jag rätt i armen. Gjorde inte ont  men skrek av fasa när jag ser hela nålen i min arm. Blodet sprutade, tur att lilla mamma Sanna va på jobbet och plåstrade om mig. Hon torkade rent mitt sår och satte ett plåster på. Tack för det! Blev svullet som fan! Typiskt mig!

Igår skulle jag ta varorna eftersom jasper va ledig. Tänkte jag skulle vara snäll och städa på lagret och rensa ut gammal skit. Hittade 2 julmust bibar. Hmmm tänkte jag, dom måste jag ju slänga. 1 BIB är på 20 liter och vägar ap-mycket, syrupen ligger i en påse i en kartong. Tar tag i kartongen och skall slänga den i ett sopkärl som är rettså högt. påsen glider ut och påsen går självklart sönder. Så där står jag med 20 liter julmust över hela min underkropp. AHHHHHH!! FLIPP!
Fan va arg jag blev!

Ja ja, idag är det fredag och jag sitter hemma hos morsan och slappar framför tv´n. Skall in och jobba i typ 1 timma imorgon. Hehe! Lite bra får man ha det ibland. Gick kl 13 idag. OOooops! =)=)=)=P
 

Kommentarer

Postat av: kakan

Publicerad 2008-04-18 23:58:14

haha, jag skulle vilja se dej i alljulmust! jag skrattar så jag kiknar här hemma vid datorn! jag vet bara hur arg jag hade blivit!!!! haha... kul att det händer andra lixom! puss på dej gurkan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela