ackadacka

SLUTA NU!!!

Publicerad 2008-04-05 13:42:24 i Allmänt

Vaknade kl 12 idag. Fan va gött. Va ute på stan och slirade med Daniel och Leila. Det va trevligt. i började kvällen med att käka på pasta plus. Mycket god mat. Sen Babar och sen Rock Baren. Det va trevligt.  En sak som va lite mindre trevligt va att mitt mingo hörde av sig! ALVARLIGT TALAT! Låt mig vara. 3 år har gått sen vi träffades kontenuerligt sist. Han ringde 15 gånger igår, 2 eurovoice och 5 sms. HALLÅ!! Fatta poängen. Sa att jag va på DD och han gick dit men jag va ju på Babar. Mohahahahha!! Äntligen har jag makten, bollen ligger hos mig. Han har sårat mig så mycket, its payback time.=)=)=)=) Känns skönt att jag inte blev knäckt igår när han ringde, brukar ju alltid bli det. Ikväll blir det party hemma hos Nabbe och Karin i Tosslanda. Funderar på om jag ska köra dit och åka hem imorgon eftermiddag. Fylla blir det, har köpt Guinnes, Tuborg och små vodka flaskor. Jag och madde ska dricka drinkar innan alla kommer. Det bästa är att det är F1 NU och IMORGON.  Idag är det kval och imorgon tävling. FAAAAAAN va gött! HEJA KIMI OCH HEIKKI!!!!

Niklas- FUCK OFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela