ackadacka

Pattar, Tattoos och Kebab!

Publicerad 2008-04-06 10:47:37 i Allmänt

Jaha, utgång igår igen. FAN!!!! skulle ju bara vara hemma hos Karin och Nabbe och softa ju. Well well. Jag, Daniel, Fidde, Jenny och chaffören Maria fick oss ett gött flabb när vi åkte in. Det är nämligen så att Daniel har tattooerat (hur fan stavas det??????) in ett spader tecken på ena skinkan. Och detta skulle han vsa för jenny I BILEN!!! ( På nyår sårang han utan byxor i typ 20 min för att visa alla) Jenny satt i baksätet och Daniel satt i framsätet på passagerar sidan. så han ställer sig på något konstigt vis och fläker upp sin lilla stjärt. SÅÅÅÅ jävla roligt. Det vi inte tänker på är att bilen bakom också ser. HAHAHAHAHAHAHHA!! Dom åker upp jämsides och asgarvar. Då flashar jag pattarna.=P HAHAHA!! Tänkte inte på att bilarna runt om också såg. Ja ja! BH´n va ju på så varför bry sig! Men det va lite roligt, hela incidenten. Gick till DD som vanligt, ända stället i stan utan 500m kö. Kommer bli kul i sommar att sitta på deras uteservering och kasta Chilinötter på töntarna som ska in på PUSH!!! MOAHAHAHAHA!
Jag och Eddie gick till KEBAN HOUSE!!! =P Jag trodde att jag skullefå spö av vakten (bestickhändelsen för ca 2 veckor sen) men han hejade glatt på mig och frågade hur läget va. WHAT? tänkte jag och spelade med.
Idag ska jag svulla järnet, Leila va här och lämnade pannkakor igår. MMMM!!! Sen har vi ju Kebaben från igår och annan mat i kylen. Dagen är räddag.
Blåvitt spelar första matchen hemma, är tuvärr för bakis för att orka gå dit och kolla, får kolla resultat på text tv. Heino (målvakten i FBK) klappade till sin tränare och fick föras med handfängsel ut från krogen. HAHAHAH!! Och nu får han inte spela kvar. Helt rätt! Bra jobbat sixten!=P
Nä nu ska jag värma upp soffan igen inför F1!!! Heja Kimi och Heikki!

Obs. glömde berätta om Robbins nya tattoo!! Ett par läppar under örat. Han e la för go. Hehehe! Puss på dig Bobbin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela