ackadacka

Månadsarbete, Blåvitt och HOJEN!

Publicerad 2008-04-01 21:09:44 i Allmänt

Gött! Nu är äntligen Allsvenskan igång. IFK spelade lika mot MFF. Bra öppning. Kunde dock ha spelat bättre, malmö va bra. Ja ja, får hoppas på Sm-guld detta året också. Det va jävligt kul. Ska försöka se så många hemma matcher som möjligt. Hade månadsarbete idag, gick bra som fan. Va färdig på 4 timmar (inkl inventering). *klapp på axeln* Löner, fakturor, allt är klart. Läntar tills P&L´n kommer. Fick en jävligt bra bonus också, så nu ska jag köpa Roskilde biljetten. (jag ska spara pengar också mamma, jag lovar) TJOHO!!!!

Funderar på att pierca tungan på fredag, hmmmm... hade vart kul. Vet inte om jag kanske börjar få ålderskomplex. HaHa. Bara kul i så fall=)=) (mamma kommer döda mig, men det är faktiskt snyggare än ögonbrynet? -erkänn)

Ska hem till mamma på lördag och kolla på hennes nya hoj. Såååååå snygg, hoppas jag får test köra den. Sen blir det party heeeela helgen. Jipppie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela