ackadacka

Kvibergs marknad -lilla Turkiet! *asg*

Publicerad 2008-04-19 17:21:24 i Allmänt

Tjohoooo! Va på Kvibergs marknad idag. *asg* Det kändes precis som att vara utomland. Ingen talade svenska, alla skrek och det va billig mat. Till och med solen sken idag, det va kanske det som gjorde det. Hehe! Jag köpte dock bara en kebab för 25:-, inget mer. Fanns ju en del skit där om man säger så, man kan fan tro att dom flesta har länsat gamnla konteinrar. *L*
Eddan fick köpt någon liten plupp till sin nya tv iallafalll, så det va ju bra. Ska fan åka dit om 2 veckor igen och SHOPPA!!!

Nu är det dags att börja på lördagsfyllan, förhoppningsvis gör jag bort mig ikväll så att ni mina trogna bloggare får något att skratta åt.


Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela