ackadacka

I`M A DOLPHIN TRAPPED IN A HUMAN BODY!

Publicerad 2008-04-09 20:55:19 i Allmänt

Jag har ett litet problem. Känner mig inte 100% i kroppen. Tänkte att någon trevlig prick, i hopp om en läkare kanske läser min blogg och kan hjälpa mig. Mina symptom är:
- Illamående. (är ej gravid, då jag inte har haft något kul i sänghalmen på 4 månader plus att lingonveckan är här)
- Törstig som, spec kvällstid.
- Jag sover oroligt. (vaknar inte, men rör tydligen på mig som fan)

Jaha, så what the fuck är problemet. Är väl psykiskt sjuk eller nåt. Om du känner på digatt du vet så släng in en kommentar.

Gött mos! Damkronorna slog Ryssland och är ett steg närnare bronsplatsen. Kim Martin är grym. Heja Dam kronorna. Hoppas LHC krossar HV med 4 raka.

KOLLA IN DENNA SIDAN (ska beställa t-shirts, någon som vill gå ihop?):
http://www.svedimf.3w.se/
KOLLA IN DENNA SIDAN OM DU KÄNNER DIG SOM ETT ANNAT DJUR OCH VILL VISA DET (älg kanske?):
http://www.animaloutfitter.com/index.cfm?action=cat&catID=7241F886-F1FF-AEC0-1DB64BE335F5CBEE

Nu ska jag sova för jag ska snart upp och jobba, då kommer jag skriva mitt längsta blogginlägg i brist på annat. HALLÅ, glömde ju berätta det bästa som hänt idag. Han killen som är CHIEF över uppsättningen av dom digitala menytavlorna är sååååå snygg. En riktig liten läckerbit. Så det blir nog kanske inte så långt inlägg inatt. Kanske drägglar sönder tangenbordet eller nåt. *hehe*

Ha re fett så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela