ackadacka

Nattrutiner..

Publicerad 2014-03-28 03:01:13 i Allmänt

Nu är klockan tre på natten och jag har precis varit uppe och gått på toa, ätit yoghurt och tagit nässpray. En helt vanlig natt i v.37. :):) 
Jag hoppas kunna somna om tills klockan om tre timmar. Imorgon jobbar jag näst sista dagen på jobbet. Då blir det tårta och kaffe med kollegorna. 
Ska antagligen jobba måndag också, får se om jag pallar det. Är så himla trött i kroppen. Igår somnade jag 19.30. Plus att jag låg i sängen från 15.45-18.45. I helgen blir det baby & barnmässa och kalas. Hyfsat lugnt med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela