ackadacka

Rituals..

Publicerad 2015-04-28 22:33:06 i Allmänt

På söndag ska jag på event hos rituals. Är så himla taggad. Vi älskar rituals här hemma. Innan de öppnade butik i Göteborg så passade jag på att handla när jag var i Stockholm. Ena gången handlade jag så mycket att jag fick dubbla papperspåsar för att det skulle hålla, och det var knappt att det gjorde det. Jag handlade över 20 flaskor. Haha! Butiksbiträdet måste trott att jag var galen. 
För några månader sen så testade jag deras handtvål. Och jag älskar den!! Köpte en fin bricka att ställ den på också. Min man överraskade mig med en bodybutter (tror det var yogi flow), my oh my vad gött det luktade. Och huden säg verkligen in allt. Det blev ingen äcklig hinna på huden.

Det ska bli så roligt att få komma till rituals och få veta mer om deras produkter. Jag ska köpa doftstickor och produkter till barnen. Man får ju passa på när man får 20% rabatt.

Samlingen i badrummet. Ice shower ger en kylande effekt och är väldigt skön på sommaren. 

Min favorit, yogi flow.

Handsprit och handtvål.

Kika in på deras hemsida för att läsa mer och beställ hem dina favoriter.
http://rituals.com/

Kommentarer

Postat av: Sandra Cederbom

Publicerad 2015-04-29 20:45:33

Vilket fint inlägg du gjort :) ses på söndag, kramad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela