ackadacka

Livet med barn..

Publicerad 2015-03-26 22:32:10 i Allmänt

Idag fick jag dras med båda barnen då den stora tjejen inte ville gå till föris. Så in till stan med två kids. Köpte presenter til en kompis som fått bebis och till lördagens kalas som F ska gå på. Vidare till donken (latmamma.se) och sen till
Universeum. 

Vi var väl hemma runt 15-tiden och då var det dags att preppa middag. M är inne i en period då hon inte vill sova och äta. Det tär på en. Nu sover båda barnen och jag njuter. 

Snart dags för mig att sova också. Imorgon ska jag lämna av barnen kl nio för att sedan åka och byta däck och sen jobba.  Nä, dags att snarka loss på kudden och hoppas att grannarna ovanför är klara snart (de har sexytime).
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela