ackadacka

Nespressokapslar..

Publicerad 2012-09-07 19:07:00 i Allmänt

När jag var på bagarenochkocken förut så såg jag att dom hade Nespressokapslar som inte var från nespresso (aldrig sett det innan, trodde inte det fanns). Var tvungen att köpa en låda för att testa. Dock var dom rätt dyra, 34:- för 10 st. Men det kan vara kul att testa. Det kan ju vara ett alternativ när kasplarna tar slut och man väntar på nya. Märket är caffé cagliari och jag köpte Grand Espresso, som har en mild smak med överlägsen arom tack vare det stora innehållet av bästa sortens Arabica. Det finns 3 sorter till, Elite, Deca och Crem.
 



Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-09-08 16:15:29

Hej!
såg att du hade kommenterat på www.englasshowroom.com att din kille skulle köpa ett par minnetonkas till dig i USA men ville bara säga att jag säljer ett par på tradera för ett grymt pris, endast 400 kr.
---> http://www.tradera.com/minnetonka-svarta-mockaskor-med-fjader-stl-8-39-auktion_342403_163344599

Postat av: Fiffi

Publicerad 2012-09-09 10:11:38

Jag är mer en temänniska, kan tex klara mig utan frulle på morgonen men inte utan en kopp te! Kaffe dricker jag på jobbet nu, blir typ 1 kopp (typ cappocino) max 2 om dagen.
Snygga bilder!!

Postat av: Therese

Publicerad 2012-09-09 14:17:03

Härligt det låter gott! Här hemma har vi inte någon fin kaffekokare ännu men kanske får bli en senare i höst.Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela