ackadacka

Thailand..

Publicerad 2012-02-04 06:28:26 i Allmänt

Jag blev matförgiftad för några dar sen men fick dundermedecin så nu är jag på fötterna igen. Idag hänger vi vid poolen och i eftermiddg blir det marknad. Glasögon och en plånbok står på listan. I förrgår var vi på båtutflykt, jätte härligt var det. Dock satt vi under parasoll nästan hela dagen. Mini matade fiskar med bröd och blev fotograferad av alla kineser :) Nu steker solen så jag måste ta ett dopp i poolen och smörja in mig. Over and out!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-02-04 07:13:13

Har ni det bra? Blir såååå avis då jag sa nu jobba och det är -15 ute!!! Hatar kalla bilar och e allmänt sur över vädret! Ska bli roligt att träffa er när ni kommer hem! Puss

Postat av: Fiffi

Publicerad 2012-02-08 19:08:30

Jag är inte ett dugg avis.. Inte ett dugg.... ;O)

Hoppas du/ni har det fint!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela