ackadacka

Loppis..

Publicerad 2011-09-12 11:23:44 i Allmänt

Vilken dag vi hade i lördags. Vi var lite osäkra på morgonen om vi skulle åka på loppisen med tanke på vädret. Lina ringde kl 08.00 och då ösregnade det och åskade som fan. Men vi åkte ändå. Och tur var det. Vi fick sålt jätte mycket och det var uppehåll hela dagen. När vi kom till loppisen så hann vi knappt parkera innan det kom folk och drog i sakerna. Helt galet var det. Folk var helt galna. Dom frågade om vi hade guld, datorer och smycken. Mycket skit hade vi men inget av värde =) Jag gjorde faktiskt ett fynd, hittade en rosa kånken för 50:-. Så nu kan jag och mini matcha. När dagen var slut så åkte vi hem med ca 600:- var i fickan. Grymt bra faktiskt, hade inte alls räknat med så mycket.
Nu står alla överblivna saker här hemma, på tisdag ska jag ner till Ungdomshjälpen och lämna in allt. Lite saker har jag sparat, jag ska lämna in lite kläder på Miss Ragtime. Har en skinnjacka, adidaströjor och lite annat av värde.

Idag blir det jobb till ikväll, nu på morgonen har jag dammsugit, städat och moppat golven. Phu, är helt färdig! Jag ska lata mig idag och ta vagnen till jobbet, första gången på över en månad. Det är jag värd!

Kommentarer

Postat av: Lilla H - tokig i barnkläder.

Publicerad 2011-09-14 10:57:19

Tråkigt när man inte hittar npt på loppis vill man ju fynda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela