ackadacka

SOL..

Publicerad 2011-06-03 20:01:22 i Allmänt

Jag älskar vädret. Imorse hade jag golflektion. Det gick jätte bra. Fick massor av cred av min PRO. Det känns bra. Han tyckte jag hade lärt mig fort på en månad. Så nu jävlar. På söndag ska jag ut och spela. *Nervös as hell* Men det komemr nog gå bra. Slappna av, kolla upp, rätt grepp, rätt uppställning, klubban ska gå ut med kroppen.

Just nu har jag miniraberpajer i ugnen, ska snaska på dom till fotbollen kl 20. Tog en iskall öl och fy fan vad gött det var. Den slank ner fortare än kvickt. Mini ligger och sover, stackarn har kindtänder på G. Kvällen igår var inte rolig. Hon grät och grät. Honhängde sm en liten babian-unge på mig. =) Idag fick hon en ipren i rumpan innan vällingen så förhoppningsvis så har vi en go och glad unge imorgon igen.

När det är sol, varmt och sommar så tänker jag ofta tillbaka på vad jag gjorde förr, jag blir lite nostalgisk. Vi satt alltid vid kanalen efter jobbet, drack bärs, lyssnade på musik, åt falafelrulle, rökte som borstspindlar och hade det jätte mysigt. Vid 20 tiden drog man antingen ut på stan eller hem. Dancing Dingo eller Babar. Ojojoj, vilka tider.

Ibland kan jag sakna mitt "gamla" liv, men så går man in i minis sovrum och ser henne ligga och sova. Så fin, underbar och helt fantastisk. Då försvinner alla minnen och man inser hur jävla bra man har det. Världens finaste lilla familj har jag, och det vill jag inte byta bort mot något i hela värlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela