ackadacka

Tidig morgon..

Publicerad 2010-03-04 05:40:48 i Allmänt

Nu sitter jag och laddar med gröt och ostmacka. Mamma kommer om en timma och då bär det av till Ullared. Först ska vi hämta upp mormor (som har fixat fika). Förstår ni hur laddad jag är? Pengar på kontot och en lång lista på saker som ska inhalndlas. Ja, jag har gjort en lista. So what? Jag vet hur det blir på Ullared. Man tappar vettet och vill ha allt, man lägger allt man vill ha i vagnen. Nu kommer jag åtminstone kunna ta bort saker som inte står på listan ur vagnen. Åhh.. ni vet hur det är när man står i kön till kassan. Mån granskar sin vagn och tar upp saker, tex dom där billiga skålarna. Behöver jag dom? Kommer jag använda dom? Man ställer sig själv tusen frågor. Sen tar man bort dom och man ångrar sig inte efteråt. Varför är det så? Ullared är farligt men ändå så jävla underbart. Idag ser jag fram emot en solig fika vid en mysig rastplats,stå i KÖ, massa fynd och kvalitetstid med mormor och mamma. Nä dags att byta till en mindre väska, bekväma skor och en tunnare jacka.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-04 09:57:16

Tack så mycket för kommentaren :) Ja, det verkar vara mycket praktiskt faktiskt.. rimma haha Härligt att höra att folk tycker det detsamma..



Lycka till, till dig/er oxå :)



// Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela