ackadacka

Vurpan..

Publicerad 2010-01-27 08:48:40 i Allmänt

Igår när jag skulle åka in till stan så gick jag den vanliga vägen ner till olskrokstorget. Det är ju en backe ner från oss till olskrokstorget och jag brukar alltid gå den vägen till hållplatsen. När jag åker från stan så hoppas jag av vid redbergsplatsen för att slippa uppförsbacken. Jag har ju faktiskt 1½ liter extra blod att pumpa runt på i kroppen. Man blir ju lätt lite anfådd då. När jag kommer ner för den värsta biten (isen) och börjar gå på gruset så halkar jag på gruset och är på väg att ramla bakåt. Rent reflexmässigt så trycker jag ju kroppen framåt, alldeles för mycket. jag är ju lite framtung nu för tiden så jag ramlar pladask på båda händerna och ena benet. Byxorna gick sönder, benet skrapades upp och jag fick ett litet sår på handen som blödde så in i helvete. Så det var bara för mig att gå hem igen. Såret på benet gör så jävla ont. Jävla skit! Jävla backe! Väl hemma tycker jag så synd om mig så att jag börjar böla. =) Efter omplåstring, sårtvätt och byte av byxor åkte jag till NK och köpte mig en lexington filt. Med något ont kommer oftast något gott. Hehehe!!

Idag blir det att möta upp Lina. Jag ska skaffa mig en ny mobil idag. Eller ja, ny och ny. En ny iPhone. Yeeeeyhh! Ska försöka låsa upp min gamla så att älsklingen kan få den.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela