ackadacka

Trött..

Publicerad 2010-01-30 22:26:02 i Allmänt

Just nu är jag helt slut. Det har vart en lång dag, fylld med fönstershopping. Det är ju en del babyprylar som man måste införskaffa sig. Säng, skötbord, vagn och hur mycket tillbehör till detta. Hittade en grym skötväska för 400:- idag. Det är billigt! Alla andra väskor som jag har kollat på kostar runt tusenlappen. Babyindustrin är gigantisk. Det är sjukt hur mycket grejjer det finns. Och man behöver fan mycket av det som finns. Imorgon ska jag inte göra ett skit. Bara gå hemma och slappa. Vika tvätten från i fredags kanske. Nä nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela