ackadacka

Phu..

Publicerad 2010-02-07 10:11:20 i Allmänt

Klockan är tio och jag har redan diskat två gånger och lagat matlåda till mig idag och till gurra imorgon. Nu väntas dammsugning och lite städ här hemma. Innan jag börja jobba klockan ett ska jag lämna in mina prime boots hos skomakaren. Jag får inte på mig dom för dom är så himla tighta vid vristen så skomakaren måste töja ut dom lite. Jag har använt dom typ 15 ggr sen jag köpte dom i augusti. *skäms* Med tanke på priset så måste jag använda dom.
Igår gjorde jag min andra vurpa för säsongen. Jag gillar vädret jätte mycket men hatar att man inte kan få gå på asfalt. Jag drömde till och med inatt att jag gick runt och saltade trottoarerna. Varje gång man går utanför dörren så är det med hjärtat i halsgropen. Jag har sagt det och säger det igen: Stackars alla pensionärer!

Nä dags att fortsätta här hemma. (fan vad trött jag kommer vara ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela