ackadacka

Tråkig dag..

Publicerad 2009-11-05 07:51:40 i Allmänt

Idag jobbar jag dödens pass, 9-18. Hur ska jag orka stå upp i 8½ timma? Ahhhh.. mår dåligt bara av att tänka på det. Det ordnar sig nog. Får fejka en svimning eller nåt.
Lite roligt är det iallafall att det snöar ute. Ingen snö som kommer ligga kvar på marken men ändå. Igår när jag gick från jobbet höll dom på att julpynta. Mysigt värre!!

JAG VILL ATT DET SKA VARA HELG SÅ JAG KAN VARA LEDIG!!!

Btw: Mamma: jag har kommit på den perfekta julklappen till dig och Lasse. =)=)=)=)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-05 17:51:11

Vadåååå??

Spikmatta eller??S

Postat av: Daddy Cool

Publicerad 2009-11-06 17:57:32

Ja,jag vet, en Thailands resa med all included.....Allt annat suuuger !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela